obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen onderdeel, post hier als geen overeenkomend categorie te vinden is.
 Onderwerp afdrukken
Wolven in het bos
LastManStanding
Het was best wel koud, maar het zou een mooie, zonnige dag worden. Warm worden en blijven, was het devies. Dat zou ik gaan doen met "veel en afwisselend schieten". Nou dat is gelukt...

Eerst op de 25 meter en daarna het 2D parcours met veel kills. Vervolgens nog een keer op de 60 meter om het vizier in te stellen. Dit alles ter voorbereiding op de komende indoor (25m 1 pijl) en vooral de outdoor wedstrijden met 30, 50, 60 en 70 meter met 4 x 36 pijlen op één dag.
Ondertussen kwam Mathijs nog even mee schieten. Ik wilde hem niet steeds op mij laten wachten en ik besloot nog een keer de 2D te doen.

Plotseling zag ik drie grote honden in het 3D bos, ze leken wel op wolven! Ze liepen in de richting van het 2D parcours. Ik kon de jager, die daar wel eens schijnt rond te lopen, niet ontdekken... Het werd dus tijd om hier zelf maar eens wat aan te gaan doen!
Na onder meer een machtige leeuw, een brullend hert en een vervaarlijke vleermuis te hebben overwonnen, stond ik plotseling oog in oog met een wolf... shock Binnen luttele seconden had ik ijskoud 4 pijlen gelost en was het gevaar geweken... pfff. Ik kreeg het er warm van en dat was nou precies de bedoeling!

Ik wil jullie het resultaat uiteraard niet onthouden, al was het alleen maar om de mooie inval van het licht én de pijlen! grin

Uiteraard hebben feiten en fictie afwisselend om jullie aandacht gevraagd...
LastManStanding voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
de_wolf.jpg

Gewijzigd door LastManStanding op 17 februari 2016, 22:10
SF Elite+ riser & limbs 40#
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wolven in het bos', te verwijzen!
BBcode:
HTML: