obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wedstrijdverslagen van de mannen
 Onderwerp afdrukken
Uitslag indoor 18m, Sagittarius Enschede 2012
Don
Mijn eerste ervaring met een indoor-wedstrijd, op 9 december 2012 in Enschede, was er een van veel leren over ABCD-systeem (routine krijgen met 'wanneer ben ik weer aan de beurt?'Wink, hoe lang twee minuten duren (zo veel tijd heb je voor een ronde) en allerlei andere regels rond een officiële NHB-wedstrijd. Zoals in welke klasse ik schoot, dat bleek R6 (recurve met een gemiddelde rond 8,0 per pijl). De eerste heul van 30 pijlen toonde wat gevolgen van het leerproces. Vooral in de eerste 4 ronden gingen er wel eens wat pijlen ver buiten het geel... M'n score bleef toen net onder de bij de R6-klasse horende 240. Na de lunch haalde ik dat weer op, met een tweede heul van 250. Uiteindelijk behaalde ik in die klasse de tweede rang van vijf schutters, zoals op de NHB-site te lezen is (http://www.handboogsport.nl/nieuws/11...-enschede/). Kon beter, kon slechter--maar in elk geval wil ik dat nog wel een keer proberen!

Enige minpuntje: zonder clubgenoten is het minder gezellig... Wink


Lefties shoot right!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitslag indoor 18m, Sagittarius Enschede 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Indoorwedstrijd Enschede: twee man die meer willen Afdeling mannen : 2 13 dec 2014
Indoor 18m-wedstrijd Enschede Aankondigingen wedstrijden : 4 20 dec 2013
Clubcompetitie 2012/13 Algemeen : 14 21 apr 2013