obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wedstrijdverslagen van de mannen
 Onderwerp afdrukken
Zomercompetitie 2015
LastManStanding
Don en ik konden waren beide afwezig op de laatste zaterdag van augustus, de reguliere competitiedag dus. Daarom is deze alsnog gehouden op 5 september.

Don trok de wedstrijd naar zich toe en eindigde op een nette 319 punten. Ik stond weer met de voetjes op de grond met een zeer matige score van 308. Ik kwam gewoonweg niet in mijn ritme. Tegenover een score van 30 stond een score van 22, tegenover een score van 28 stond een score van 24... dan gaat het nog redelijk met een gemiddelde van 26. Maar er volgden ook meerdere series van 25 en dan zakt het gemiddelde snel.
Don hield de scores mooi vlak door een mindere serie wel meteen te compenseren.

We hebben nog 2 wedstrijden te gaan voor de zomercompetitie, namelijk die van september en oktober waar we beiden weer kunnen proberen om de competitie naar ons toe te trekken, net als de pees trouwens, maar die laat je weer los ;-)
SF Elite+ riser & limbs 40#
 
Don
Niettemin staat Gert in de telling van de drie topscores per competitie nog ruim voor, met 978 tegen 951. Het verschil is wel kleiner geworden, want zijn 308 was niet een van de beste drie, terwijl mijn 319 wel de beste van het seizoen was.

Het overzichtje is hieronder bijgevoegd.
Don voegde bij, bestand:
clubcompetitie1508.pdf [23.61KB / 337 Downloads]

Gewijzigd door Don op 16 oktober 2015, 23:01


Lefties shoot right!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zomercompetitie 2015', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Update] Planning voor de klus zaterdagen in 2015 Algemeen : 2 16 feb 2015
Wintercompetitie 2014-2015 Afdeling mannen : 4 02 feb 2015
Zomercompetitie 2014 Afdeling mannen : 32 07 dec 2014