obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wedstrijdverslagen van de mannen
 Onderwerp afdrukken
1e training na bijna een jaar afwezigheid
Brinkyboy
Vandaag moest het maar gebeuren na een afwezigheid van bijna een jaar na mijn ongeluk.
Het was nog mooi vroeg dus ik naarvde buitenbaan.
Poort was gesloten, dus mijn geluk ik was lekker alleen, zou me dus niet voor gek kunnen zetten als het schieten niet ging.
Boeltje netjes opgetuigd, moet wel ff nadenken maar het lukte.
Nu was de eerste gedachte waar ga ik schieten, 18m of de 30m.
Koos voor de 30m omdat ik daar in augustus 2014 ook gestop was.
Achteraf geen slechte keuze, ik had me van deze 1e kennismaking met mijn boog niets voorgesteld maar wat een team waren we samen vandaag.
Wanneer had ik ooit zo goed geschoten, het leek wel of elke pijl door het blazoen aangetrokken werden.
Geen enkele pijl ging naast, boven of onder het blazoen of moest zelfs uit het gras geplukt worden, het merendeel van de pijlen vond de 5,6,7,8,9 en zelfs de 10.
Helaas was na een uurtje de chemie over, kon mijn arm niet meer fatsoenlijk strekken en de pees vergenoeg uitstrekken.
Dit smaakt na meer, dus vanaf nu zullen we elkaar weer vaker tegen komen op baan.
Brinkyboy voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
2015-08-08_103758.jpg
 
LastManStanding
Hoi Lex,

Er schiet (woordgrapje) mij maar één woord te binnen: bewondering.

We, en ik "spreek" zeker namens iedereen bij S&A, zien je graag vaker samen met ons komen schieten.

Mooi dat je het eerst voor jezelf hebt kunnen bewijzen!
SF Elite+ riser & limbs 40#
 
Don
Ik zocht de "vind ik leuk"-knop: goed nieuws, Lex! Grin Een uur schieten na zo'n lange gedwongen pauze is al heel wat. Petje af!


Lefties shoot right!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1e training na bijna een jaar afwezigheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Pijl en boog basis van de mensheid, sinds meer dan 70.000 jaar? Algemeen : 1 10 nov 2012