obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen onderdeel, post hier als geen overeenkomend categorie te vinden is.
 Onderwerp afdrukken
Winter op de baan
LastManStanding
Ik had het mezelf al beloofd tijdens de training op zaterdag...

Als er op zondag sneeuw zou liggen dan zou ik naar de buitenbaan gaan. En ja hoor, er lag sneeuw! Ik was al vroeg op de baan om te genieten van het natuurschoon. Na de vlag te hebben uitgehangen, zag ik een kandidaat voor een sfeervolle foto. Daarna gauw de boog opspannen en optuigen en de baan op.

De afgelopen weken was het ronduit nat. Als je niet uitkeek, zakte je zomaar tot over de enkels door het "gras". Maar nu had het gevroren en was er sneeuw gevallen. De toplaag was krokant, maar daaronder was het nog steeds drassig. De doelpakken op de 18 meter en 30 meter ontdaan van het zeil, kon ik gaan schieten. Dat ging, ondanks de kou, best wel aardig. De vingers waren wel koud, maar na een half uurtje merkte ik daar niet zo veel meer van grin.

Vervolgens heb ik voor de afwisseling op de 2D baan nog zo'n 30 á 40 pijlen geschoten op de eerste twee doelen. Toen ik merkte dat ik mijn voeten niet meer warm kreeg, en ook daar was het nog erg nat, ben ik teruggegaan naar de voor mij zo bekende doelpakken om nog een paar series te schieten. Na een paar tienen op de 30 meter, kreeg ik het ook nog voor elkaar om een Robin Hood te schieten op de 18 meter.

Ik heb me dus prima vermaakt! Ik heb tussen de pijlen door nog meer foto's gemaakt en enkele bijgevoegd met onze buitenlocatie in wintertooi.
LastManStanding voegde bij, afbeeldingen:(Klik het plaatje voor vergroting!)
baan.jpg sawelkom.jpg groepje.jpg

SF Elite+ riser & limbs 40#
 
Arnold
Mooie plaatjes met mooie kleuren.
 
bkobes
Wat hebben we toch een mooi plekje , maar nu weer oefenen voor de lange afstand, want dat ging erg mis in Lelystad
 
spirit86
Mooie plaatjes!
facebook.com/86spirit
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Winter op de baan', te verwijzen!
BBcode:
HTML: