obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen onderdeel, post hier als geen overeenkomend categorie te vinden is.
 Onderwerp afdrukken
Clubcompetitie 2012/13
Samick

Quote

Don schreef:

Sorry--tikfout in Wims voordeel gecorrigeerd... Frown


Moet zijn "In Wims nadeel". ('t is maar hoe je het bekijkt! Pfft) Was al verbaasd een hogere score aan te treffen dan ik zelf had opgeschreven. Maar ja ik had me natuurlijk kunnen vergissen met het optellen.

Maar dit is inderdaad de correcte stand.
Longbow archer
 
Don
Januari-aflevering van de clubcompetitie. We waren vandaag maar met twee schutters--echt wel het minimum voor een competitie! René had zijn dag niet, Don haalde zijn niveau maar niet meer dan dat. Voor René veranderde niets aan de tussenstand (deze maand kan hij wegstrepen), maar voor Don was er 10 punten verbetering (kon een mindere maand wegstrepen).

Hopelijk volgende week aanvulling met Wims score. (Liefst in één keer goed erin gezet, maar dat is mijn probleem Frown)

En na maart begint voor iedereen de nieuwe ronde. Meedoen is leuk! Grin
Don voegde bij, bestand:
clubcompetitie12-13-jan.pdf [27.67KB / 243 Downloads]



Lefties shoot right!
 
Don
Een competitiemiddag waarop iedereen tevreden is--zo als deze zaterdagmiddag zien we ze graag! Ten eerste verwelkomen we een nieuwe deelnemer, Gert. De anderen waren allen tevreden over hun scores: Voor René en Wim beter dan in vele maanden en voor Don zelfs beter dan ooit.
Don voegde bij, bestand:
clubcompetitie12-13-feb.pdf [28.09KB / 322 Downloads]



Lefties shoot right!
 
Don
Abrupt kwam een einde aan de clubcompetitie 2012-2013, toen eind maart er geen mogelijkheid meer was om te schieten, maar iedereen moest helpen om de materialen uit de sporthal naar het clubhuis en de buitenbaan te brengen.

Jammer maar begrijpelijk--en wat is er nu leuker dan weer naar buiten te gaan?

Hoe dan ook: de uitslag bleef wat ze was: alleen scores voor de recurveschutters, die alle drie op het podium eindigden Wink en wel in de volgorde: Don - René - Wim.

Voor 2013 gaan we het wat anders aanpakken met de competitie. En hopelijk met meer deelnemers!


Lefties shoot right!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Clubcompetitie 2012/13', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Clubcompetitie 2013/14. Nieuwe opzet! Algemeen : 1 24 apr 2013
Uitslag indoor 18m, Sagittarius Enschede 2012 Afdeling mannen : 1 24 dec 2012