obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wedstrijdverslagen van de vrouwen
 Onderwerp afdrukken
3D schieten in Alkmaar 4 oktober 2009
Debbie
Zaterdagmiddag 3 oktober werd me gevraagd of ik zondag mee wilde doen met de wedstrijd....uhh ja das wel goed... Shock de zenuwen sloegen 5 minuten later toe. En ik geef toe, erg goed geslapen heb ik niet, de nacht van 3 op 4 oktober.
Zondagochtend, nee, zondagnacht om kwart voor zeven vertrokken we richting Alkmaar. Daar aangekomen werd ik gauw ingeschreven en kreeg ik een scorekaart in de vingers gedrukt. Op naar het wedstrijdterrein! 31 doelen stonden op ons te wachten. Het verdelen van de groepen over de baan was wat verwarrend, maar om tien uur konden we dan toch echt van start. Het weer was best ok, afgezien van de wind en het was dierendag...dit zorgde dus voor een enorme drukte in het park: wandelaars met en zonder hond(en), mountainbikers, wielrenners, harlopers en dan ook nog zo'n honderd man/vrouw met bogen... In hoog tempo hebben we het parcours gedaan, om drie uur waren we terug in de kantine als eerste! Om half zes kwamen de uitslagen...toen ik de scores hoorde, zakte de moed me in de schoenen, dat werd niks. Sad Totdat ik mijn naam hoorde: eerste prijs dames volwassenen barebow, Debbie Broekhuis! Wat?! Als je de foto's ziet, zie je dan ook iemand met een heel verbaasd gezicht haar prijs vasthouden...weet je zeker dat je geen telfout gemaakt hebt? Was ik de enige in mijn klasse of zo? Ook Jos en Arnold vielen in de prijzen, das 50% winst! Blij en een beetje trots stapte ik met mijn prijs in de auto op weg naar huis. De eerste de beste wedstrijd meteen winnen, ach zo slecht is dat niet. Ik heb dan ook prima geslapen! Maar dat kon ook van de vermoeidheid zijn...
Vanuit het land der blinden zeg ik: aju!

Groetjes van koningin eenoog Debbie Wink
 
marinus
Je bent een kanjer.Shock
 
bkobes
TOP Debbie,jammer dat ik er niet bij was ,had het graag meegemaakt
Nu nog een kast kopen voor de volgende prijzen
Bennie
 
Debbie
Ik las net de uitslagen op de site van Achilles.... volgens hen ben ik tweede geworden in mijn klasse.. Sad
Maar die prijs pakken ze me niet meer af! Pfft
 
Arnold

Quote

Debbie schreef:
Ik las net de uitslagen op de site van Achilles.... volgens hen ben ik tweede geworden in mijn klasse.. Sad
Maar die prijs pakken ze me niet meer af! Pfft


Ik heb de uitslagen ook gezien en je staat gewoon op de eerste plaats. Smile
 
jdoldersum
Ik heb de uitslag ook bekeken, maar er zit 1 puntje verschil in. Debbie zou dan niet de eerste prijs hebbenAngry.
jdoldersum voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
naamloos.jpg

Gewijzigd door jdoldersum op 08 oktober 2009, 10:04
Uw advertentie hier?
 
Arnold
Deze uitslag is niew voor mij. Ik denk dat de dame die eerste geworden is in eerste instantie bij de ander booggroep was ingedeeld. Niettemin een zeer goede prestatie van Debbie.
 
bkobes
Ik las ook bij de uitslagen dat Hauke gibb een longbow schutter bij ons lid is . dat is nieuw voor mij.
welkom hauke Grin
 
rutty
wie is hauke?:S
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3D schieten in Alkmaar 4 oktober 2009', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2009-04-19 Afdeling mannen : 1 14 okt 2009
2009-06-20 S&A tower in aanbouw + de rest Algemeen : 1 14 okt 2009
3d in bant 8-3-2009 Afdeling mannen : 3 10 okt 2009
3D ronde Alkmaar Afdeling mannen : 7 08 okt 2009