obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wedstrijdverslagen van de mannen
 Onderwerp afdrukken
Zondagochtend op de buitenbaan
LastManStanding
Vanochtend toch maar weer even naar de buitenbaan geweest... Iets na 09.00 uur kon ik de eerste pijlen in het pak schieten, terwijl om mij heen de vogeltjes lieten merken dat de lente een zeer drukke periode voor hen is...

De lucht was dreigend en zwanger van het regenwater dat niet lang op zich zou laten wachten, dacht ik nog. Gelukkig bleef het twee uurtjes droog met slechts een enkele keer een druppeltje hier en daar.
Het was echt lekker weer en zo natuurlijk stil... een perfecte combinatie voor oefenen waarbij niemand wat van jou verwacht, maar je vooral zelf ditjes en datjes wilt oefenen, proberen en tunen.

Tegen 11.00 uur kreeg ik er een medegenieter bij... Mathijs kwam ook nog even schieten... en samen constateerden we nog maar eens dat de vereniging over een geweldig mooie buitenbaan beschikt.

Het was toch onoverkomelijk... het begon te regenen en dat zou het, naar het zich liet aanzien, ook nog wel even blijven doen. We hebben toen besloten om de oase van rust helaas te moeten verlaten.
De armen van mijn boog wilden overigens nog wel, maar mijn eigen armen voelden veel zwaarder aan. De regen was daarmee geen straf maar behoedde ons voor overschatting...

Zo was het goed...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zondagochtend op de buitenbaan', te verwijzen!
BBcode:
HTML: