obey-robots.txt
Navigatie
» Start S et A
» Sagitta et Arcus
» Handboog Forum
» AVG & privacy
» Start-Plaats: Boog Schieten
» Fotogalerij
» Weblinks
» Downloads
» Artikelen
» Nieuws CategorieŽn
» Email adressen
» Event Calendar
» 3DRondes
» Contact
» Zoeken
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0

» Totaal aantal leden: 105
» Nieuwste lid: Michael
Laatst geziene leden
» Don06:26:34
BoogSchieten Start Pages
Ad-Vertise.nl hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties Nederland" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die ůůk voor Advertenties Nederland hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Sponsoren
Archery Centre
Explano
Wessels Reclame
V-Archery
Dakota Bogensport
Niekolaas_aanhangers
Onderwerp bekijken
Algemeen onderdeel, post hier als geen overeenkomend categorie te vinden is.
 Onderwerp afdrukken

Wolven in het bos

LastManStanding
Het was best wel koud, maar het zou een mooie, zonnige dag worden. Warm worden en blijven, was het devies. Dat zou ik gaan doen met "veel en afwisselend schieten". Nou dat is gelukt...

Eerst op de 25 meter en daarna het 2D parcours met veel kills. Vervolgens nog een keer op de 60 meter om het vizier in te stellen. Dit alles ter voorbereiding op de komende indoor (25m 1 pijl) en vooral de outdoor wedstrijden met 30, 50, 60 en 70 meter met 4 x 36 pijlen op ťťn dag.
Ondertussen kwam Mathijs nog even mee schieten. Ik wilde hem niet steeds op mij laten wachten en ik besloot nog een keer de 2D te doen.

Plotseling zag ik drie grote honden in het 3D bos, ze leken wel op wolven! Ze liepen in de richting van het 2D parcours. Ik kon de jager, die daar wel eens schijnt rond te lopen, niet ontdekken... Het werd dus tijd om hier zelf maar eens wat aan te gaan doen!
Na onder meer een machtige leeuw, een brullend hert en een vervaarlijke vleermuis te hebben overwonnen, stond ik plotseling oog in oog met een wolf... shock Binnen luttele seconden had ik ijskoud 4 pijlen gelost en was het gevaar geweken... pfff. Ik kreeg het er warm van en dat was nou precies de bedoeling!

Ik wil jullie het resultaat uiteraard niet onthouden, al was het alleen maar om de mooie inval van het licht ťn de pijlen! grin

Uiteraard hebben feiten en fictie afwisselend om jullie aandacht gevraagd...

LastManStanding voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
de_wolf.jpg

Gewijzigd door LastManStanding op 17 februari 2016, 22:10
SF Elite+ riser & limbs 40#

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wolven in het bos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Contact Sagitta et Arcus:
A. Smit06-40211190
D. Brink06-14954075
sagittaetarcus@hotmail.com
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 december 2018, 13:25
Hť lui, de contributieverhogi
ng gaat in per 1 januari. Ik heb al van diverse leden extra geld gekregen per 1 november. Da's mooi voor de kas... Maar niet nodig!

16 november 2018, 17:30
Heb antiek geldkistje in het clubhuis neergezet als koffiepot. Behandel het kistje als een oud dametje: geen kracht zetten op sleutel of dekselĖhet kŠn open. Maar beter: niet in het slot laten vallen.

14 juni 2018, 11:38
Er worden vrijwilligers gezocht voor het onderhoud van de 3d baan. Dit ter voorkoming dat het steeds weer dezelfde mensen zijn die dit onderhoud al doen.

14 juni 2018, 11:33
Datum 2e masterclass training is vastgesteld op zaterdag 7 juli.

30 april 2018, 09:10
Datum 1e masterclass training vastgesteld op 26 mei.