obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen onderdeel, post hier als geen overeenkomend categorie te vinden is.
 Onderwerp afdrukken
Help!!! Ik wil weer gaan boogschieten, maarre....
bianca01
Hallo, ik heb een vraag of liever twee vragen.Smile
Een tijd geleden ben ik al bij een andere vereniging begonnen met handboogschieten, maar door medische omstandigheden ben ik toen gestopt. Door extreem gewichtsverlies ben veel spiermassa en daardoor kracht in mijn armen kwijtgeraakt. OP het laatst begon ik bij het schieten zo te trillen dat ik het helaas niet meer verantwoord vond. Aangezien ik heel graag weer wil gaan boogschieten, ben ik dus nu, met hulp van de fysio, weer bezig om wat meer spieren in mijn armen te kweken. Heeft iemand nog tips, wat betreft oefeningen e.d. voor het "opkweken"Grin van spieren?

Ik wil in ieder geval zeker een half jaar er voor uitrekkenen dan eens even checken hoe het dan met mijn spierkracht is gesteld. Mocht het nog niet goed genoeg zijn, dan wordt er vrolijk verder getraind.
Mijn vraag is: is het mogelijk dat ik eens een keer in de zomer langs kan komen om eens te proefschieten, zodat ik kan nagaan hoe het met mijn armkracht gesteld is? Ik weet dat jullie helaas geen clinics / workshops meer geven. Frown

Groetjes, Bianca
 
Arnold
Hallo Bianca,
Je kunt op zaterdagmiddag vanaf 15.00u eens bij onze binnenbaan aan de Bachlaan in Nijverdal langskomen. Misschien is het dan mogelijk om samen een (boogschiet)programma op te zetten om jouw spierprobleem aan te pakken. Lijkt je dat wat?

Mvrgr,

Arnold
 
bianca01
Hallo, Arnold. Ik moest eerst even wat regelen, voordat ik zeker wist of ik komende zaterdag wel kan. Dat is dus gelukt.
Ben heel erg blij met het voorstel en ik wil dus ook heel graag komende zaterdag langskomen. Alvast bedankt. Groetjes, Bianca
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help!!! Ik wil weer gaan boogschieten, maarre....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Japans boogschieten - wat foto's Algemeen : 1 16 feb 2017
Boogschieten voor meiden en meisjes: Achterpagina NRC Algemeen : 1 05 jun 2014
Boogschieten als inclusieve sport Algemeen : 1 14 sep 2013
Boogschieten iets voor jou? Algemeen : 1 26 aug 2013
Vakantieidee, boogschieten waar te doen? Algemeen : 2 15 feb 2010